(!)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

poniedziałek

Zdjęcia z okna

Niedawno wróciłam od babci, to właśnie tam spędziłam święta. Mam nadzieję, że ten czas spędziliście super. 
Ostatnio pogoda nie była zbyt fajna. Niektórzy mówili, że w jeden dzień mogli zobaczyć cztery pory roku. Ja przed wyjazdem do babci siedziałam w domu i porobiłam kilka zdjęć, które chcę wam dziś pokazać. Są to zdjęcia zmieniającej się za oknem pogody. Oto one:


7 komentarzy:

  1. U mnie też pada desz i jest mokro ! Ciekawy blog . Zapraszam do mnie może obs za obs . ? Napisz u mnie w kom igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuje ;*
    super zdjęcia ;)
    fajna notka ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog! ;*

    Obserwujemy ? Jeśli tak daj mi znać na moim blogu :)

    klaudienn.blogspot.com - dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, mam nadzieję, że mój blog ci się spodoba. ZAPRASZAM <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNE ZDJĘCIA :)

    Bardzo ładny, przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy:)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah, ta deszczowa pogoda... przynajmniej zdjęcia cudowne! :) Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz. ♥

Jeśli chcesz wymienić się obserwacją, zaobserwuj pierwszy, ja na 100% się odwdzięczę.