(!)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

czwartek

No requests

Robi się coraz cieplej i bardzo się z tego powodu cieszę. Pewnie nie tylko ja chciałabym już lato i wakacje, prawda? :D W szkole na szczęście nie jest tak źle, ostatnio dużo lekcji nam mija, bo nauczycieli nie ma, jednak czasu wolnego i tak brakuje.


Jak pewnie zauważyliście na bloga wstawiam zdjęcia o niezbyt dobrej jakości. Wszystkie są robione albo moim telefonem, albo telefonem koleżanek. Mam zamiar to zmienić i kupić telefon z porządnym aparatem. Niestety na lustrzankę poczekam sobie trochę dłużej. 


Póki co musicie jakoś przetrawić te piksele, które, mam nadzieję, nie rzucają się tak bardzo w oczy. 


Może polecicie jakiś telefon z bardzo dobrym aparatem? (najlepiej +10 megapixeli :3)

11 komentarzy:

  1. Ładne zdjecia, pierwsze mi sie najbardziej podoba.
    selectedcaptures.blogspot.com
    minikk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poleca Ci żadnego telefonu bo właśnie sama zamierzam sobie nowy kupić
    Pozdrawiam
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam samunga galaxy s4/s5 :) Zdjęcia są bardzo ładne, pierwsze jest cudowne.
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia. Praktycznie nie widać, że robisz je telefonem. Pozdrawiam!

    ponyodinnejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia. Wyszłaś na nich wspaniale. Moje serce skradł jednak kwiatek ze zdjęcia pierwszego.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na relacje z pokazu MSKPU i wiele więcej.
    Wczoraj były moje urodziny i najlepszym prezentem od Ciebie byłby komentarz na blogu i +1 w Google jeśli post Ci się spodobał.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na zdjęcia z telefonu to i tak wyszły Ci bardzo ładnie, ja też używam telefonu, ale zdjęcia wychodzą różnie raz lepiej raz gorzej. Zapraszam do siebie na urodzinowe cadny :) sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. samsung galaxy :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście?
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje zdjęcia i tak są fajne :).Ja zbieram na lustrzankę :D.
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam Sony Xperia Z1, Z2, Z3.

    Poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście? Z góry dzięki :)
    carrrolinax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepiej Sony Xperia Z3 no ale niestety jest trochę droga... Ja mam Samsunga Galaxy S 2 który ma 8 mp i sprawdza się dobrze.
    http://naciowe-fotografie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz. ♥

Jeśli chcesz wymienić się obserwacją, zaobserwuj pierwszy, ja na 100% się odwdzięczę.