(!)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

czwartek

Dziewczyny nie lubią być tak samo ubrane?

Mówi się, że ta sama sukienka czy bluzka u dziewczyny to zło. Podobno tylko mężczyźni pod tym względem przybijają sobie piątkę i są z tego faktu zadowoleni. Ja pod tym względem jestem chyba mężczyzną :P Razem z przyjaciółką uwielbiamy, gdy uda nam się ubrać podobnie. Kupiłyśmy sobie nawet tę samą bordową sukienkę na uroczystości. Ja nie mam nic przeciwko tej sytuacji. Gdy inna osoba ma to samo ubranie co ja, to cieszę się, że ktoś ma podobna do mnie gusta. A co wy jakie macie zdanie na ten temat?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy komentarz. ♥

Jeśli chcesz wymienić się obserwacją, zaobserwuj pierwszy, ja na 100% się odwdzięczę.